W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
Suzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.
Dowiedz się więcejPo 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.
Dowiedz się więcejZapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcejOd września warszawski WORD (www.word.waw.pl) korzysta z 32 egzemplarzy miejskiego modelu z Japonii podczas egzaminów na prawo jazdy kat. B.
Dowiedz się więcej