Suzuki Motor Poland rozpoczyna 2018 rok znakomitym wynikiem sprzedaży. W styczniu marka ustanowiła swój nowy rekord, podpisując aż 1129 umów sprzedaży.
Japońska marka od 2012 roku stale zwiększa sprzedaż i zyskuje coraz większy udział w rynku. W ofercie Suzuki znajdują się zarówno modele typu SUV czy crossover oferowane z napędem na 2 lub 4 koła, jak również auta miejskie.
W styczniu 2018 r. największą popularnością cieszy się SUV Vitara – ten model znalazł 515 nabywców. Drugie miejsce zajął wszechstronny crossover SX4 S-CROSS z 235 zamówieniami. Klienci doceniają także komfortowe i pojemne Suzuki Baleno, na które podpisano 176 zamówień. Łącznie w styczniu zostało podpisanych 1129 kontraktów na Suzuki.*
- W 2013 r. sprzedaliśmy 5,8 tys. samochodów, 2017 r. zamknął się z wynikiem ponad 9,4 tys. sztuk, a na 2018 r. prognozujemy przekroczenie progu 10 tysięcy. Polska jest dziś w czołówce europejskiej sprzedaży koncernu. Do Suzuki należy 2 proc. polskiego rynku, podczas gdy średnia europejska to 1,2 proc. Suzuki Motor Poland jest jednym z liderów sprzedaży Suzuki w Europie i jedną z najszybciej rozwijających się spółek marki na świecie. Zależy nam, aby utrzymywać ten trend i stabilnie podnosić udział marki w rynku - podsumowuje Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
*wewnętrzne dane sprzedażowe firmy
W sobotę 20 września oficjalnie otwieramy nową siedzibę Suzuki V-Cruiser. Klientów (nie tylko z Dolnego Śląska!) zapraszamy - jak wcześniej - do podwrocławskiej Długołęki, ale tym razem pod zupełnie nowy adres.
Dowiedz się więcejPo wakacyjnej przerwie wracamy do boksu olimpijskiego i kolejnej gali z cyklu Suzuki Boxing Night.
Dowiedz się więcejTo było kilka fantastycznych dni. Premierę dwóch motocykli z Hamamatsu postanowiliśmy zorganizować na Podlasiu.
Dowiedz się więcejPo samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary.
Dowiedz się więcej