W gamie Suzuki właśnie zadebiutowały dwa motocykle: V-Strom 1050 i V-Strom 1050 DE. Obydwa są na długie trasy, ale różnią charakterem. Zostały zbudowane na tej samej platformie (rama z aluminium, lekka i bardzo sztywna), mają ten sam silnik (V-twin, o pojemności 1037 cm3, z dwiema świecami na cylinder, z zaworami wydechowymi wypełnionymi sodem dla chłodzenia głowicy) i podobne rozwiązania elektroniczne. V-Strom 1050 jest na co dzień, na drogi twardsze lecz też takie nieco gorszej jakości. Wszechstronność tej maszyny gwarantuje prześwit 16,5 cm, a do tego odpowiednio wytrzymałe podwozie i mocny silnik. Motocykl ma aluminiowe podnóżki i osłonę silnika z tworzywa, a także szybę regulowaną na wysokość w zakresie 5 cm. Pod względem funkcjonalności czy elektronicznych systemów wspomagających kierowcę jest godnym następcą Suzuki V-Strom 1050 XT. Drugi z premierowych V-Stromów, model 1050 DE, jest bardziej ekstremalny, sprawdzony w off-roadzie. Ma większy prześwit (19 cm) oraz skok kół, inne koła (szprychowe, o średnicy 21 cali z przodu) z terenowym ogumieniem Dunlop oraz inna szybę (mniejsza, bez szybkiej regulacji), a także aluminiową osłonę pod silnikiem. Podobnie jak w motocyklu z serii 1050, odmiana 1050 DE ma również S.I.R.S, ale z dodatkowym trybem do jazdy po szutrze (tryb Gravel).
Ceny motocykli w Polsce zostały ustalone na 66 900 zł (V-Strom 1050) i 70 900 zł (V-Strom 1050 DE).
Dedykowane strony www:
Za nami kolejny rok cyklu Suzuki Boxing Night, który został zainicjowany 26 lipca 2019 roku przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika oraz prezesa Polskiego Związku Bokserskiego Grzegorza Nowaczka.
Dowiedz się więcejCo roku przychodzi ten wyjątkowy czas, gdy na kilka świątecznych dni zwalnia dosłownie cała Polska.
Dowiedz się więcejKompaktowy Swift do połowy 2025 roku sprzedał się łącznie w 10 milionach sztuk (*). Historyczny wynik liczony jest od momentu wprowadzenia w Japonii tzw. globalnego Suzuki, co nastąpiło przed ponad 20 laty, dokładnie w listopadzie 2004 roku.
Dowiedz się więcejSzukasz wygodnego, dobrze wyposażonego i solidnego SUV-a? Suzuki S-Cross od lat uchodzi za model trwały, ekonomiczny i oferujący bogate wyposażenie już w standardzie. Teraz jego zakup stał się jeszcze bardziej korzystny — ceny na ten model są wyjątkowo atrakcyjne.
Dowiedz się więcej