Dwóch pięściarzy, Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz, twarzami kampanii reklamowej Suzuki – sportowcy promują ofertę samochodów oraz specjalną kolekcję odzieży sportowej Suzuki Boxing. Kolekcja jest dostępna w autoryzowanych salonach samochodowych Suzuki.
Kampania z udziałem pięściarzy to konsekwencja długoletniej współpracy Suzuki Motor Poland z Polskim Związkiem Bokserskim, która rozpoczęła się w 2017 roku. Początkowo opierała się ona na wsparciu pojedynczych wydarzeń: Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma, Memoriału Leszka Drogosza i Światowej Konferencji Boksu Olimpijskiego.
Suzuki Motor Poland zostało następnie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego, tworząc zespół Suzuki Top Team wspierający stypendiami grupę pięściarek i pięściarzy reprezentujących Polskę (wśród nich znaleźli się m.in. Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz).
Zaangażowanie Suzuki Motor Poland w rozwój polskiego pięściarstwa pozwoliło na stworzenie cyklu międzypaństwowych meczów bokserskich Suzuki Boxing Night, które stały się znakomitym sprawdzianem dla kadry seniorów kobiet i mężczyzn przed międzynarodowymi turniejami oraz mistrzostwami. Cykl Suzuki Boxing Night to również sprawdzian dla pięściarzy cyklu boksu zawodowego.
Jedną z ostatnich inicjatyw Suzuki Motor Poland i Polskiego Związku Bokserskiego jest Suzuki Boxing Promotion, cykl meczów bokserskich promujący juniorów oraz kadetów.
Pierwszy w pełni elektryczny samochód Suzuki, model e VITARA już w najbliższy czwartek 24 kwietnia 2025 roku pojawi się w Polsce.
Dowiedz się więcejSuzuki Marine Academy to inicjatywa spółki Suzuki Motor Poland, importera samochodów, motocykli oraz silników zaburtowych dedykowana klientom, którzy kupili bądź zamierzają wkrótce nabyć silnik zaburtowy marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejNiech Wielkanoc rozkwita radością i pogodą ducha. Dla wszystkich Was!
Dowiedz się więcejModel e VITARA zadebiutował 4 listopada w Mediolanie. Jego produkcja rozpoczyna się w fabryce Suzuki Motor Gujarat w Indiach, a sprzedaż (w Europie, Indiach i w Japonii) rusza jesienią 2025 r. Samochód właśnie przetestowali pierwsi dziennikarze.
Dowiedz się więcej