Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
Właściciele aut marki z Hamamatsu nie narzekają na awarie – Suzuki oferuje modele na lata, a tego dowodzą nie tylko prywatne doświadczenia, ale też m.in. wyniki badania brytyjskiego magazynu What Car.
Dowiedz się więcejŁódzki diler motocykli Suzuki Moto-Moto rozszerza swoją działalność.
Dowiedz się więcejSuzuki GSX-R1000 nazywane pieszczotliwie „Gixxerem”, zapisało się w historii sportu motorowego aż 15 tytułami mistrza świata FIM Endurance czyli serią wyścigów długodystansowych.
Dowiedz się więcejRozpoczynamy współpracę z drużyną piłkarską Górnik Łęczna, wspierając obydwie jego sekcję - męską oraz piłki pań.
Dowiedz się więcej