Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.
Aplikacja SUZUKI CONNECT pozwoli m.in. na zdalne blokowanie i odblokowywania pojazdu, przegląd informacji dotyczących historii jazdy oraz lokalizację zaparkowanego pojazdu. Użytkownik samochodu otrzyma też informacje związane z przeglądami, a w wypadku wykrycia problemu, informacje diagnostyczne będą udostępnione autoryzowanemu dealerowi Suzuki, co pozwoli na szybką i kompleksową analizę. Usługa SUZUKI CONNECT będzie początkowo dostępna dla gamy modelowej Suzuki S-CROSS. W przyszłości usługa będzie dostępna dla innych modeli.
19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzy się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii.
Dowiedz się więcejNowy Swift korzysta z dziedzictwa poprzednich generacji auta o takiej nazwie, oferując jednak większą przyjemność z jazdy, komfort, oszczędność oraz wyższy poziom bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcejW porównaniu z samochodem poprzedniej generacji najnowszy Swift ma lepsze właściwości jezdne.
Dowiedz się więcejJeszcze nie przebrzmiały echa prezentacji Suzuki Swifta najnowszej generacji, a już uwagę przyciąga odświeżona Suzuki Vitara.
Dowiedz się więcej