14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

21.09.2023

Specjalna edycja SUV-a Suzuki na 35-lecie modelu Vitara

Suzuki Motor Poland do oferty krajowych salonów wprowadza nowe samochody ze specjalnej odmiany Vitara 35th Anniversary Special Edition.

Dowiedz się więcej
18.09.2023

Na gali Suzuki Boxing Night w Kolnie Polacy pokonali liderów Bundesligi 18:2

Ostatnia gala boksu Suzuki Boxing Night w Kolnie była okazją do konfrontacji kadry polskich pięściarek i pięściarzy z liderem bokserskiej Bundesligi, klubem BC Traktor Schwerin.

Dowiedz się więcej
13.09.2023

Pierwszy sezon Suzuki Marine Academy na finiszu

W najbliższy weekend kończy się tegoroczna Suzuki Marine Academy.

Dowiedz się więcej
12.09.2023

Suzuki Boxing Night wraca do ringu po wakacyjnej przerwie

W piątek 15 września o godz. 20.00 w hali sportowej w Kolnie przy ulicy Wincentego Witosa 17 odbędzie się 23 gala boksu Suzuki Boxing Night. Pięściarki i pięściarze reprezentujący Polskę będą walczyć z mistrzami Niemiec. Podczas imprezy odbędą się dwa pojedynki kobiet oraz osiem pojedynków mężczyzn w ramach boksu olimpijskiego. Transmisja z gali Suzuki Boxing Night w TVP Sport od godz. 20.00

Dowiedz się więcej