Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu GSX-S1000

Rok modelowy 2023
Rok produkcji:
Model Cena promocyjna* Regularna cena detaliczna
GSX-S1000 55 900 59 900
Model Regularna cena detaliczna
GSX-S1000 59 900

* Najniższa cena w ciągu 30 dni przed tą obniżką tj. w okresie od dnia 1.05.2023r (PLN brutto)

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Cennik modelu GSX-S1000

Rok modelowy 2022
Rok produkcji:
Model Cena promocyjna* Regularna cena detaliczna
GSX-S1000 55 400 59 900

* Najniższa cena w ciągu 30 dni przed tą obniżką tj. w okresie od dnia 1.05.2023r (PLN brutto)

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Prawdziwie sportowy roadster

GSX-S1000 został zaprezentowany w 2015 jako nowy model, stworzony by dać motocyklistom przyjemność ze sportowej jazdy w ulicznych warunkach. Sercem motocykla był zestrojony na ulicę, potężny silnik o pojemności 999 cm3, który wcześniej poprowadził model GSX-R1000 do niezliczonych zwycięstw w mistrzostwach superbike i endurance. Silnik ten został umiejętnie połączony z kompaktową i lekką ramą, dopracowanymi podzespołami oraz wygodną, wyprostowaną pozycją za kierownicą, by ucieleśnić podejście inżynierów Suzuki do maksymy “Run. Turn. Stop”. Założeniem było osiągnięcie jak najlepszej równowagi ogólnych osiągów i zalet użytkowych motocykla. Tak jak GSX-R1000 został zbudowany by zdominować tor wyścigowy, tak GSX-S1000 został stworzony by „kontrolować ulice”.

Silnik

  • Chłodzony cieczą, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 , opierający się na osiągach motocykla klasy supersport, zmieniony i poprawiony w celu płynniejszego i bardziej liniowego dostarczenia mocy, głównie w niskim i średnim, najczęściej używanym na co dzień zakresie prędkości obrotowej.
  • Poprawiony kompaktowy układ wydechowy 4-2-1 o nowym kształcie kolektora, z przesuniętym systemem Suzuki Exhaust Tuning (SET), nowe katalizatory oraz przebudowana komora w celu spełnienia norm emisji Euro 5.

Silnik

  • Poprawiony układ wtrysku paliwa, wykorzystujący dziesięciootworowe wydłużone dysze wtryskowe w każdym korpusie przepustnicy, maksymalizujący efektywność wypełnienia komory spalania, oraz przyczyniający się do zmniejszenia zużycia paliwa.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Asystent sprzęgła Suzuki Clutch Assist System (SCAS) zapewnia łagodniejszy proces hamowania silnikiem, lepszą kontrolę podczas redukcji biegów, oraz powoduje, że do obsługi dźwigni sprzęgła wymagane jest użycie mniejszej siły.

Systemy elektroniczne

  • Pionowy podwójny reflektor LED w sześciokątnych obudowach, zwieńczony światłem pozycyjnym również w systemie LED tworzy nowy, ostry i śmiały wygląd.
  • Nowe LED-owe kierunkowskazy podkreślają agresywny design nowego GSX-S1000.
  • Podwójne, zespolone tylne światło LED podkreśla stylową, kompaktową linię tylnej sekcji.
  • Bogaty w informacje i czytelny wyświetlacz full-LCD prezentuje wyjątkową grafikę i niebieskie podświetlenie nawiązujące do image’u GSX-S-a 1000

Design

  • Agresywna sylwetka zdradzająca potencjał mocy i osiągów, oraz wyrafinowanie zwinnego i poręcznego motocykla.
  • Radykalny futurystyczny wygląd nowego, pionowego reflektora LED, oraz ostre linie przodu inspirowane wyglądem myśliwców.
  • Wąska, lekka i wyrazista tylna sekcja, przesuwająca środek ciężkości do przodu motocykla, profil tworzący wrażenie muskularnej, nabitej sylwetki.
  • Trzy dostępne wersje kolorystyczne: błękit Metallic Triton Blue (YSF), będący kluczową barwą - symbolem tożsamości marki Suzuki, matowa szarość Glass Mat Mechanical Gray (QT7) - nowy motyw kolorystyczny, oraz błyszcząca czerń Glass Sparkle Black (YVB).

Design

  • Grafiki przedstawiające nowe logo, oraz imitujące karbon teksturowane nakładki podkreślające atrakcyjny wygląd nowego GSX-S-a 1000.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.

Silnik

  • Chłodzony cieczą, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 , opierający się na osiągach motocykla klasy supersport, zmieniony i poprawiony w celu płynniejszego i bardziej liniowego dostarczenia mocy, głównie w niskim i średnim, najczęściej używanym na co dzień zakresie prędkości obrotowej.
  • Poprawiony kompaktowy układ wydechowy 4-2-1 o nowym kształcie kolektora, z przesuniętym systemem Suzuki Exhaust Tuning (SET), nowe katalizatory oraz przebudowana komora w celu spełnienia norm emisji Euro 5.

Silnik

  • Poprawiony układ wtrysku paliwa, wykorzystujący dziesięciootworowe wydłużone dysze wtryskowe w każdym korpusie przepustnicy, maksymalizujący efektywność wypełnienia komory spalania, oraz przyczyniający się do zmniejszenia zużycia paliwa.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Asystent sprzęgła Suzuki Clutch Assist System (SCAS) zapewnia łagodniejszy proces hamowania silnikiem, lepszą kontrolę podczas redukcji biegów, oraz powoduje, że do obsługi dźwigni sprzęgła wymagane jest użycie mniejszej siły.

Systemy elektroniczne

  • Pionowy podwójny reflektor LED w sześciokątnych obudowach, zwieńczony światłem pozycyjnym również w systemie LED tworzy nowy, ostry i śmiały wygląd.
  • Nowe LED-owe kierunkowskazy podkreślają agresywny design nowego GSX-S1000.
  • Podwójne, zespolone tylne światło LED podkreśla stylową, kompaktową linię tylnej sekcji.
  • Bogaty w informacje i czytelny wyświetlacz full-LCD prezentuje wyjątkową grafikę i niebieskie podświetlenie nawiązujące do image’u GSX-S-a 1000

Design

  • Agresywna sylwetka zdradzająca potencjał mocy i osiągów, oraz wyrafinowanie zwinnego i poręcznego motocykla.
  • Radykalny futurystyczny wygląd nowego, pionowego reflektora LED, oraz ostre linie przodu inspirowane wyglądem myśliwców.
  • Wąska, lekka i wyrazista tylna sekcja, przesuwająca środek ciężkości do przodu motocykla, profil tworzący wrażenie muskularnej, nabitej sylwetki.
  • Trzy dostępne wersje kolorystyczne: błękit Metallic Triton Blue (YSF), będący kluczową barwą - symbolem tożsamości marki Suzuki, matowa szarość Glass Mat Mechanical Gray (QT7) - nowy motyw kolorystyczny, oraz błyszcząca czerń Glass Sparkle Black (YVB).

Design

  • Grafiki przedstawiające nowe logo, oraz imitujące karbon teksturowane nakładki podkreślające atrakcyjny wygląd nowego GSX-S-a 1000.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.

Silnik

  • Chłodzony cieczą, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 , opierający się na osiągach motocykla klasy supersport, zmieniony i poprawiony w celu płynniejszego i bardziej liniowego dostarczenia mocy, głównie w niskim i średnim, najczęściej używanym na co dzień zakresie prędkości obrotowej.
  • Poprawiony kompaktowy układ wydechowy 4-2-1 o nowym kształcie kolektora, z przesuniętym systemem Suzuki Exhaust Tuning (SET), nowe katalizatory oraz przebudowana komora w celu spełnienia norm emisji Euro 5.

Silnik

  • Poprawiony układ wtrysku paliwa, wykorzystujący dziesięciootworowe wydłużone dysze wtryskowe w każdym korpusie przepustnicy, maksymalizujący efektywność wypełnienia komory spalania, oraz przyczyniający się do zmniejszenia zużycia paliwa.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Asystent sprzęgła Suzuki Clutch Assist System (SCAS) zapewnia łagodniejszy proces hamowania silnikiem, lepszą kontrolę podczas redukcji biegów, oraz powoduje, że do obsługi dźwigni sprzęgła wymagane jest użycie mniejszej siły.

Systemy elektroniczne

  • Pionowy podwójny reflektor LED w sześciokątnych obudowach, zwieńczony światłem pozycyjnym również w systemie LED tworzy nowy, ostry i śmiały wygląd.
  • Nowe LED-owe kierunkowskazy podkreślają agresywny design nowego GSX-S1000.
  • Podwójne, zespolone tylne światło LED podkreśla stylową, kompaktową linię tylnej sekcji.
  • Bogaty w informacje i czytelny wyświetlacz full-LCD prezentuje wyjątkową grafikę i niebieskie podświetlenie nawiązujące do image’u GSX-S-a 1000

Design

  • Agresywna sylwetka zdradzająca potencjał mocy i osiągów, oraz wyrafinowanie zwinnego i poręcznego motocykla.
  • Radykalny futurystyczny wygląd nowego, pionowego reflektora LED, oraz ostre linie przodu inspirowane wyglądem myśliwców.
  • Wąska, lekka i wyrazista tylna sekcja, przesuwająca środek ciężkości do przodu motocykla, profil tworzący wrażenie muskularnej, nabitej sylwetki.
  • Trzy dostępne wersje kolorystyczne: błękit Metallic Triton Blue (YSF), będący kluczową barwą - symbolem tożsamości marki Suzuki, matowa szarość Glass Mat Mechanical Gray (QT7) - nowy motyw kolorystyczny, oraz błyszcząca czerń Glass Sparkle Black (YVB).

Design

  • Grafiki przedstawiające nowe logo, oraz imitujące karbon teksturowane nakładki podkreślające atrakcyjny wygląd nowego GSX-S-a 1000.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.

Silnik

  • Chłodzony cieczą, rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 , opierający się na osiągach motocykla klasy supersport, zmieniony i poprawiony w celu płynniejszego i bardziej liniowego dostarczenia mocy, głównie w niskim i średnim, najczęściej używanym na co dzień zakresie prędkości obrotowej.
  • Poprawiony kompaktowy układ wydechowy 4-2-1 o nowym kształcie kolektora, z przesuniętym systemem Suzuki Exhaust Tuning (SET), nowe katalizatory oraz przebudowana komora w celu spełnienia norm emisji Euro 5.

Silnik

  • Poprawiony układ wtrysku paliwa, wykorzystujący dziesięciootworowe wydłużone dysze wtryskowe w każdym korpusie przepustnicy, maksymalizujący efektywność wypełnienia komory spalania, oraz przyczyniający się do zmniejszenia zużycia paliwa.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Asystent sprzęgła Suzuki Clutch Assist System (SCAS) zapewnia łagodniejszy proces hamowania silnikiem, lepszą kontrolę podczas redukcji biegów, oraz powoduje, że do obsługi dźwigni sprzęgła wymagane jest użycie mniejszej siły.

Systemy elektroniczne

  • Pionowy podwójny reflektor LED w sześciokątnych obudowach, zwieńczony światłem pozycyjnym również w systemie LED tworzy nowy, ostry i śmiały wygląd.
  • Nowe LED-owe kierunkowskazy podkreślają agresywny design nowego GSX-S1000.
  • Podwójne, zespolone tylne światło LED podkreśla stylową, kompaktową linię tylnej sekcji.
  • Bogaty w informacje i czytelny wyświetlacz full-LCD prezentuje wyjątkową grafikę i niebieskie podświetlenie nawiązujące do image’u GSX-S-a 1000

Design

  • Agresywna sylwetka zdradzająca potencjał mocy i osiągów, oraz wyrafinowanie zwinnego i poręcznego motocykla.
  • Radykalny futurystyczny wygląd nowego, pionowego reflektora LED, oraz ostre linie przodu inspirowane wyglądem myśliwców.
  • Wąska, lekka i wyrazista tylna sekcja, przesuwająca środek ciężkości do przodu motocykla, profil tworzący wrażenie muskularnej, nabitej sylwetki.
  • Trzy dostępne wersje kolorystyczne: błękit Metallic Triton Blue (YSF), będący kluczową barwą - symbolem tożsamości marki Suzuki, matowa szarość Glass Mat Mechanical Gray (QT7) - nowy motyw kolorystyczny, oraz błyszcząca czerń Glass Sparkle Black (YVB).

Design

  • Grafiki przedstawiające nowe logo, oraz imitujące karbon teksturowane nakładki podkreślające atrakcyjny wygląd nowego GSX-S-a 1000.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.
  • Zachowuje imponujący dźwięk wydobywający się z dolotu powietrza, jednocześnie poprawiając jakość jego brzmienia.
  • Specjalnie zaprojektowany uchwyt kluczyka zawierający logo GSX-S.

Zastosowane technologie

Kompaktowe i lekkie podwozie

Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.

Aluminiowy wahacz

Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.

Regulowane tylne zawieszenie

Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.

Koła

Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.

Opony

Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.

System ABS

System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.

Hamulce

4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.

Wygodne siedzenie

Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.

Kierownica

Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.

Rama

Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.

Regulowany widelec

W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.

Większy zbiornik paliwa

Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.

Kompaktowe i lekkie podwozie

Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.

Aluminiowy wahacz

Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.

Regulowane tylne zawieszenie

Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.

Koła

Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.

Opony

Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.

System ABS

System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.

Hamulce

4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.

Wygodne siedzenie

Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.

Kierownica

Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.

Rama

Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.

Regulowany widelec

W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.

Większy zbiornik paliwa

Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.

Kompaktowe i lekkie podwozie

Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.

Aluminiowy wahacz

Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.

Regulowane tylne zawieszenie

Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.

Koła

Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.

Opony

Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.

System ABS

System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.

Hamulce

4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.

Wygodne siedzenie

Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.

Kierownica

Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.

Rama

Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.

Regulowany widelec

W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.

Większy zbiornik paliwa

Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.

Kompaktowe i lekkie podwozie

Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.

Aluminiowy wahacz

Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.

Regulowane tylne zawieszenie

Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.

Koła

Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.

Opony

Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.

System ABS

System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.

Hamulce

4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.

Wygodne siedzenie

Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.

Kierownica

Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.

Rama

Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.

Regulowany widelec

W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.

Większy zbiornik paliwa

Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.

Specyfikacja techniczna

Długość całkowita 2115 mm
Szerokość całkowita 810 mm
Wysokość całkowita 1180 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit 140 mm
Wysokość siedziska 810 mm
Masa własna 214kg
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka 73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność skokowa 999 cm3
Moc maksymalna 112kW (152 KM) / 11,000 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy 106Nm / 9,250 obr./min
Stopień sprężania 12,2 : 1
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Z mokrą miską
Przekładnia 6-biegowa z zazębieniem stałym
Zawieszenie - Przód Widelec upside-down, spręż. śrub., tłum. olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe
Kąt główki 65° / 100mm
Hamulce - Przód Tarczowe (podwójne), o śr. 310 mm zaciski 4-tłoczkowe
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opony - Tył 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa
System zapłonu Elektroniczny zapłon tranzystorowy
Pojemność zbiornika paliwa 19 l