Kompaktowe i lekkie podwozie
Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.
Aluminiowy wahacz
Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.
Regulowane tylne zawieszenie
Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.
Koła
Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.
Opony
Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.
System ABS
System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.
Hamulce
4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.
Wygodne siedzenie
Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.
Kierownica
Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.
Rama
Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.
Regulowany widelec
W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.
Większy zbiornik paliwa
Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.
Kompaktowe i lekkie podwozie
Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.
Aluminiowy wahacz
Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.
Regulowane tylne zawieszenie
Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.
Koła
Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.
Opony
Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.
System ABS
System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.
Hamulce
4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.
Wygodne siedzenie
Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.
Kierownica
Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.
Rama
Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.
Regulowany widelec
W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.
Większy zbiornik paliwa
Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.
Kompaktowe i lekkie podwozie
Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.
Aluminiowy wahacz
Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.
Regulowane tylne zawieszenie
Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.
Koła
Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.
Opony
Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.
System ABS
System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.
Hamulce
4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.
Wygodne siedzenie
Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.
Kierownica
Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.
Rama
Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.
Regulowany widelec
W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.
Większy zbiornik paliwa
Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.
Kompaktowe i lekkie podwozie
Kompaktowe i lekkie podwozie zostało zaprojektowane tak, by zapewnić zwinność, przyjemną charakterystykę i optymalne właściwości prowadzenia w rzeczywistych warunkach jazdy, od jazdy po mieście aż po przejażdżki w sportowym tempie.
Aluminiowy wahacz
Aluminiowy wahacz pochodzi ze sportowego modelu GSX-R1000.
Regulowane tylne zawieszenie
Regulowane mocowane za pomocą dźwigni tylne zawieszenie zapewnia zwinność i stabilność.
Koła
Sześcioszprychowe odlewane aluminiowe koła zapewniają poręczność i sportowy wygląd.
Opony
Opony Dunlop SPORTMAX Roadsport2 również przyczyniają się do poprawienia zwinności oraz przewidywalności prowadzenia i sportowych właściwości, jednocześnie poprawiając wyczucie przyczepności. W połączeniu z charakterystyką przedniego i tylnego zawieszenia generują większą pewność siebie przy każdej prędkości.
System ABS
System ABS dopasowuje siłę hamowania do dostępnego w danym momencie poziomu przyczepności nawierzchni.
Hamulce
4-tłoczkowe przednie zaciski Brembo mono-block współpracujące z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 310 mm dostarczają wysoką skuteczność i wyczucie hamulców.
Wygodne siedzenie
Nowy kształt siedzenia zapewnia jeźdźcowi lepsze podparcie, wygodę oraz swobodę ruchu.
Kierownica
Nowa, szersza o 23 mm kierownica, z poprawionym kątem ustawienia, wraz z zaktualizowanym kształtem siedzenia pozwala osiągnąć wygodniejszą, wyprostowaną pozycję podczas jazdy w sportowym stylu.
Rama
Podwójna aluminiowa rama z prostymi, głównymi ramionami prowadzącymi od główki ramy aż do mocowania wahacza, jest wyjątkowo sztywną i lekką konstrukcją zapewniającą zwinność i przyczepność na drodze.
Regulowany widelec
W pełni regulowany, odwrócony widelec KYB (Kayaba) o średnicy goleni wynoszącej 43 mm zapewnia sportową i jednocześnie komfortową charakterystykę.
Większy zbiornik paliwa
Nowy zbiornik paliwa o zwiększonej do 19 litrów pojemności zmniejsza częstotliwość postojów na tankowanie i tym samym poprawia komfort podczas długich przejażdżek.